منو اصلی
دستورالعمل جابحائی تاکسی
شکایات
رانندگان
صدور پروانه بهره برداری تاکسی
آیین نامه تبصره 1 ماده 31 و 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی
تهیه فرم
خرداد 96
دفترچه تخلفات اتوبوس
اتوبوس
رانندگان
شهرداري شيراز
دفترچه جدول تخلفات
بهره برداری از دستگیره های محافظ مسافرین برای تبلیغات داخل اتوبوس
روند معاینه فنی
مرکز شماره 1
خرید تجهیزات و نصب شیر PRD مخازن ذخیره گاز جایگاه CNG والفجر
آشنایی با سازمان
معرفی سازمان
شهروندان
معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري شيراز
شرایط استعلام بهای خرید قطعات و تعمیرات جایگاه شهدای والفجر
شرایط استعلام جایگاه های سی ان جی بهارستان و مطهری
دستورالعمل اجرايي نحوه تاسیس و بهره برداری شرکت های خصوصی و تعاونی حمل و نقل مسافر درون شهری شیراز و حومه
آئین نامه حمل و نقل بار و مسافر جاده ای
چارت سازمان
صدور پروانه بهره برداری اتوبوس
کمیته انضباطی
مرکز شماره 2
نحوه ارایه شکایات
نرخ نامه معاینه فنی
قوانین
قانون اساسی ایران
تاکسی
دفترچه تخلفان تاکسی
شهروندان
قوانین و مقررات
روند انجام تست ادواری خودروهای گازسوز(CNG)
دستورالعمل ماده 3آئین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه فنی
اساسنامه سازمان
کارکنان
بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شماره یک
تاسیس شرکت حمل و نقل
مرکز شماره 3
کارکنان
آئین نامه ها
پیام در تارنمای سازمان
دبیرخانه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور
آئين نامه راهنمايي و رانندگي
بخش نامه ها
نحوه ارائه شکایات
مرکز شماره 4
توسعه و نو سازی
قوانین
مركز كنترل ترافيك شيراز
منشور اخلاقی
شیوه نامه ها
سامانه 137
برون سازمانی
روند صدور مجوز و احداث مرکز معاینه فنی خودرو های سبک
آئین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی
جایگاههای سوخت
تلفن گویا
مراکز معاینه فنی شیراز
مدیران
درون سازمانی
آئین نامه اعطای وکالت
قانون توسعه حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت
آئین نامه مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه
اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور
بخش نامه ها
امور حقوقی
قانون هدفمند کردن یارانه ها
واحد های گشتی
اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور
نکات قانونی در مواقع بروز تصادف
ضوابط و مقررات
آيين نامه اجرايي نحوه انجام معاينه و صدور برگ معاينه فني خودرو
قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی
جدول تخلفات
دفاتر مناطق
اتحاديه سازمانهاي حمل و نقل همگاني كشور
صدور مجوز
آئین نامه اجرائی قانون مدیریت توسعه حمل و نقل سوخت
گزارش عملکرد
جزئیات کامل افزایش نرخ جرایم رانندگی بر اساس واحد پولی ریال
سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور
دستور العمل ها
شرايط مناقصه
دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداري ها و دهياري های کشور
قانون تجارت
شرايط مزایده
قانون مدنی
خدمات رفاهی
قانون کار
پروژه های در دست اقدام
قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه زمینی
قانون استفاده اجباری از کمر بند و کلاه ایمنی
اشیای جا مانده در ناوگان
معاینه فنی
نقشه شهر شیراز
تارنماهاي مرتبط
اخبار

اسناد مناقصه عمومی انجام خدمات تعمیرگاهی اتوبوس ها و مینی بوس های دیزلی و گاز سوز
| |
* *

اسناد مناقصه عمومی انجام خدمات تعمیرگاهی اتوبوس ها و مینی بوس های دیزلی و گاز سوز

{C}1-     {C}موضوع مناقصه :  ارائه خدمات تعمیرگاه سیار ، بکسل و واحد های تعویض لاستیک و پنچرگیری ، چرخ و لنت کوبی ، جلوبندی و اکسل، خدمات فنی و تعمیرات گیربکس های اتوماتیک و دیفرانسیل، صافکاری و نقاشی ، تعمیرات اساسی و نیمه اساسی موتور و سایر امور تعمیراتی مورد نیاز اتوبوس ها و مینی بوس های ملکی و بخش خصوصی (اعم از دیزلی و گاز سوز)

{C}2-     {C}مبلغ برآورد اوليه: 000/200/844/36 ریال طبق برآورد پیوست  

{C}3-{C}  مدت انجام کار: سه سال شمسی

{C}4-      كارفرما :   شهرداری شیراز

{C}5-{C}  دستگاه نظارت :  حوزه معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز 

{C}6-     {C}دستگاه مناقصه گزار :  شهرداری شیراز

{C}7-     {C}محل اجرای پروژه:  انجام کلیه امور تعمیراتی در تعمیرگاه مرکزی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر واقع در شهرک والفجر و حوزه عملکرد خدمات تعمیرگاه سیار و بکسل در محدوده خدماتی سازمان می باشد.

{C}8-     {C} شرایط شرکت کنندگان:

هر کدام از سه گروه زیر مجاز می باشند در مناقصه شرکت نمایند:

{C}1-    نمایندگی های مجاز کارخانجات تولید کننده اتوبوس در استان فارس

{C}2- اشخاص حقوقی با موضوع فعالیت خدمات تعمیرگاهی مندرج در اساسنامه و دارای گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر در زمینه تعمیر و نگهداری در زیر گروه ( خدمات فنی خودرو) از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس

1-2- اشخاص حقوقی خارج از استان فارس که دارای سابقه فعالیت در استان فارس می باشند با ارائه نامه رسمی از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز می توانند در این مناقصه شرکت نمایند.

{C}3- اشخاص حقیقی دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین در رسته واحد صنفی تعمیرکار اتومبیل نیمه سنگین شهر شیراز که توانایی اداره و مدیریت فنی کلیه فعالیت های موضوع مناقصه را دارا باشند.

1-8:  چنانچه بعد از بازگشایی پاکتها مشخص گردد مجوز ارائه شده برنده مناقصه جعلی است ضمن معرفی آن شرکت به مراجع ذی صلاح، سپرده شرکت در مناقصه آن شرکت به نفع شهرداری ضبط خواهد شد و چنانچه نفر دوم شرایط لازم را داشته باشد به عنوان برنده اعلام می گردد.

2-8:  در زمان گشایش پاکتها ، گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت کنندگان می بایست حداقل دارای 3 ماه اعتبار  باشد در غیراینصورت پاکت پیشنهادی آنان مفتوح نمی گردد.

9- سپرده شركت در مناقصه مبلغ  000/000/000/1  ریال است كه بايد به يكي از صور مشروحه زير در پاكت ( الف ) به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود.

الف - ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما با ذکر موضوع مناقصه         

ب فيش واريز شده به حساب شماره  700791888145  نزد بانک شهر شعبه چمران بنام شهرداری  شیراز

1-9: مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی فوق الذکر بايد حداقل 3 ماه از تاريخ صدور بوده وبراي سه ماه ديگر قابل تمديد باشد وعلاوه برآن ضمانتنامه هاي بانكي بايد طبق فرمهاي مورد قبول تنظيم شود.

2-9: ضمانتنامه می بایست بدون خط خوردگی و ابهام و خدشه باشد و همچنین تضامین ( الف و ب) کمتر از مبلغ اعلامی پذیرفته شده نیست.

 

 

{C}10-        نشانی محل تحویل و تسلیم اسناد مناقصه و پیشنهادات:

بولوار امیرکبیر- شهرک والفجر- بولوار شهدای اتوبوسرانی - سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز واحد قراردادها

{C}11-  {C} نحوه تحویل و تسلیم اسناد مناقصه و پیشنهادات:

1-11: شرکت کنندگان در مناقصه در صورت تمایل می بایست اسناد و مدارک این مناقصه که حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه  مورخ 25/2/97 تحویل می گردد را خریداری نموده و پس از تکمیل، آن مدارک را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه  مورخ 27/2/97 و پس از کنترل توسط واحد قراردادهای سازمان مدیریت        حمل و نقل مسافر به دبیرخانه سازمان تحویل نمایند.

2-11:  بدیهی است پس از زمان و تاریخ مذکور هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد.

3-11: چنانچه هر یک از متقاضیان پس از دریافت اسناد و مدارک ، مایل به شرکت در مناقصه نباشد مقتضی است مراتب را کتباً تا پایان وقت اداری روزچهارشنبه مورخ 26/2/97 به واحد قراردادهای سازمان اعلام نماید.

4-11:  اسناد مناقصه در ساعات اداری تسلیم می گردد.

5-11: جلسه توجیهی جهت متقاضیان شرکت در مناقصه ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 26/2/97 در محل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز منعقد می گردد و متقاضیان می بایست در جلسه مذکور شرکت نمایند.

 

 

 

 

{C}12-  محل برگزاری و زمان تشکیل کمیسیون مناقصه:

محل برگزاری کمیسیون مناقصه به نشانی شیراز، چهارراه خلدبرین، طبقه فوقانی شهرداری منطقه یک، سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز و تاریخ تشکیل آن ساعت 15 روز شنبه مورخ 29/2/97 می باشد که این کمیسیون حسب آیین نامه معاملات شهرداری کلان شهرها نسبت به اعلام نظر خویش اقدام خواهد نمود. حضور یک نفر نماینده از طرف پیشنهاد دهنده قیمت در کمیسیون مناقصه مجاز است.

{C}13-   {C}کسور قانونی:

13-1 :  حق بیمه به میزان 67/16 درصد می باشد که از هر صورت وضعیت به صورت علی الحساب کسر و در وجه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد گردید و در پایان هر سال پیمانکار موظف به ارائه مفاصا حساب از سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

13-2: با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوبه 31/4/94 ، پرداخت مالیات به عهده طرف قرارداد بوده و شهرداری در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

تذکر مهم:

در تمامی مبالغ مندرج در جدول شماره 1 هزینه بیمه تأمین اجتماعی لحاظ گردیده است و شرکت کننده در مناقصه می بایست در زمان ارائه پیشنهاد قیمت به این موضوع توجه نماید.

{C}14-        شرایط عمومی :

1-14: اسناد ومدارك مناقصه فقط به نماينده متقاضی با ارائه معرفي نامه تحويل خواهد شد.

2-14: تمام اسناد مناقصه از جمله اين دعوتنامه بايد به مهر وامضاء مجاز وتعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری می باشد.

3-14: به پیشنهادهای مبهم، مشروط ، مخدوش ، بدون سپرده و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مهلت مقرر در آگهی تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4-14: شهرداری مکلف است هرگونه مالیات ، عوارض یا وجوهی را که قانوناً به طرف قراردادتعلق می گیرد از بهای کارکرد یا کالای تحویلی در موقع پرداخت مطالبات او کسر کند.

5-14:کمیسیون در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است در اینصورت سپرده ها مسترد خواهد گردید.

6-14: مدت اعتبار پیشنهاد قیمت 3 ماه از تاریخ بازگشایی آن پیشنهاد می باشد.

7-14: هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

8-14: برنده مناقصه پيشنهاد دهنده اي است كه كليه شرايط مناقصه را رعايت نموده و قيمت كل پيشنهادي وي در برگ پيشنهاد قيمت نسبت به قيمت پيشنهادي ساير شركت كنندگان حائز حداقل قيمت مناسب به تشخيص كميسيون باشد و نفر دوم مناقصه شخص حقوقي یا حقیقی پيشنهاد دهنده از بين شركت كنندگان است كه تفاضل قيمت پيشنهادي وي از پيشنهاد نفر اول حداكثر معادل سپرده شركت در مناقصه باشد در غير اين صورت مناقصه نفر دوم ندارد. سپرده نفرات اول و دوم مناقصه تا مبادله پيمان با نفر اول و يا دوم نگهداري ميگردد و پس از مبادله پيمان و سپردن تضمين اجراي تعهدات از سوي پیمانکار منتخب وفق آئین نامه مالی معاملاتی         کلان شهر ها اقدام خواهد شد .

9-14: در صورتی که حائز حداقل بها بیش از یک نفر باشد برنده مناقصه به قید قرعه انتخاب خواهد شد.

10-14: چنانچه برنده مناقصه (پيشنهاد دهنده حائز حداقل قيمت مناسب) حداكثر بمدت 7 روز از تاريخ ابلاغ به وي براي مراجعه و مبادله پيمان حاضر نشود مبلغ سپرده شركت در مناقصه بنفع كارفرما ضبط ميگردد و كار به نفر دوم واگذار خواهد شد و در صورتيكه نفر دوم نيز در موعد فوق الذکر از امضا پيمان خود داري نمايد سپرده وي نيز ضبط مي گردد.

11-14: کمیسیون مناقصه از روز قرائت پیشنهادها حداکثر ظرف مدت هفت روز به استثنای ایام تعطیل نظر خود را اعلام مینماید و در موارد استثنایی ممکن است این مهلت با جلب نظر شهردار شیراز تا ده روز دیگر تمدید شود.

12-14: هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني كرده اند ، طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد .

13-14:  پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما خواهد بود که در صورت ثبت نام پیمانکار در اداره دارایی و ارائه اسناد مرتبط پرداخت می گردد.

14-14: با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوبه 31/4/94 ، پرداخت مالیات به عهده طرف قرارداد بوده و شهرداری در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

15-14: در زمان انعقاد قراردادها 10% مبلغ پیشنهادی (مبلغ قرارداد) بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی از برنده مناقصه اخذ خواهد شد که پس از اتمام قرارداد و ارائه مفاصا حساب از اداره دارایی و سازمان تامین اجتماعی قابل استرداد می باشد.

16-14 : ضمانتنامه حسن اجرای تعهدات می بایست در وجه شهرداری با ذکر موضوع مناقصه با اعتبار یک سال از تاریخ صدور و قابل تمدید سالیانه تا پایان مدت قرارداد و بنا به درخواست شهرداری باشد بدیهی است صدور ضمانتنامه در وجه و عنوان دیگر قابل قبول نمی باشد.

17-14: تضمین حسن انجام تعهدات تا پایان قرارداد و ایفای کامل تعهدات پیمانکار نزد کارفرما باقی خواهد ماند.

18-14 : در صورت بروز هرگونه خسارت از ناحیه پیمانکار یا عوامل اجرایی او یا عدم اجرای صحیح تعهدات ، مراتب در هیأت حل اختلاف مندرج در ماده 7 قانون اصلاح و تسری (ماده 38 ) آیین نامه مالی کلان شهرها مطرح و در صورت مقصر شناخته شدن پیمانکار به میزان خسارت  وارده از محل مطالبات پیمانکار  به نفع  کارفرما کسر خواهد شد و در صورت عدم تکافوی مطالبات پیمانکار ، از محل تضمین حسن انجام تعهدات نسبت به استیفای حقوق کارفرما اقدام و پیمانکار ملزم به تکمیل مبلغ سپرده ظرف مدت 24 ساعت می باشد و در صورت عدم بروز هرگونه خسارت و انجام کامل تعهدات در طول مدت قرارداد، تضمین حسن انجام تعهدات در پایان قرارداد به پیمانکار مسترد می گردد.

19-14: قرارداد از لحاظ مقادیر موضوع قرارداد تا میزان 25%  مبلغ و با نظر کارفرما قابل افزایش و یا کاهش      می باشد.

20-14: برنده مناقصه ملزم به رعايت عدم بكارگيري نيروهاي خارجي فاقد مجوز مي‌باشد و در صورت مشاهده طبق مقررات مربوطه با وی رفتار خواهد شد.

21-14: هیچ گونه وجهی بابت پیش پرداخت داده نخواهد شد.

22-14: کارکرد انواع خدمات موضوع پیمان در پایان هر ماه و طی تنظیم صورتجلسه انجام کار که به تایید دستگاه نظارت و مسئولین ذیربط رسیده باشد ، تهیه گردیده و مطالبات پیمانکار حداکثر طی دو ماه پرداخت می گردد.

23-14: پرداخت هزینه چاپ آگهی در روزنامه ها به عهده برنده مناقصه می باشد.

24-14: کارفرما حق تغییر، اصلاح، حذف و یا تجدید نظر در اسناد و مدارک مناقصه را قبل از انقضای مهلت تسلیم پیشنهاد ها برای خود محفوظ میدارد.

25-14: بنا به تشخیص دستگاه اجرایی (کارفرما) چنانچه ثابت شود طرف قرارداد با دستگاه اجرایی مرتکب یکی از اعمال بندهای مندرج در ماده یک تصویب نامه هیئت محترم وزیران به شماره 73377/ت/20374 مورخ 22/12/83 گردد علاوه بر فسخ قرارداد به مدت 5 سال از عقد قرارداد با متخلف اجتناب خواهد شد.

26-14: پیمانکار متعهد می شود که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات نبوده و در صورت اثبات خلاف آن مسئولیت کلیه عواقب آن بعهده پیمانکار خواهد بود و همچنین متعهد میگردد چنانچه در حین اجرای پیمان به دلیل تغییرات و یا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع کارفرما برساند تا طبق مقررات به پیمان خاتمه داده شود بدیهی است چنانچه پیمانکار مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها کارفرما حق دارد پیمان را فسخ نموده و ضمانت نامه مربوطه را ضبط نماید بلکه خسارات ناشی از فسخ پیمان و یا تاخیر در اجرای کار را نیز بنا به تشخیص خود از اموال پیمانکار وصول خواهد نمود .

27-14: پیمانکارمسئول جبران هرگونه خسارت وارده به کلیه عوامل خود اعم از بدنی و مالی میباشد. چنانچه کارفرما در این راستا مطابق آراء قضایی یا به هر دلیل دیگری محکوم به پرداخت خسارت گردد پیمانکار بدون قید و شرط مسئول پرداخت آن خواهد بود و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید و کارفرما مسئولیتی در این مورد بر عهده نخواهد داشت.

28-14: پیمانکار بایستی از کارگران مجرب و آموزش دیده که دارای سلامت کامل باشند استفاده نماید و نظارت کافی و مستمر بر کلیه امور مربوط به پرسنل اعم از تامین وسایل ایمنی و حفاظتی، انجام معاینات و آزمایشات پزشکی قبل از استخدام و عملکرد کارگران برعهده پیمانکار می باشد و کارفرما هیچگونه مسئولیتی خصوصا از باب نظارت بر عهده نخواهد داشت.

 

29-14 : پیمانکار بدون موافقت و اجازه کتبی کارفرما حق واگذاری یا انتقال تمام یا قسمتی از تعهدات موضوع این قرارداد را به هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگر ندارد.

30-14: هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه که اسناد مناقصه را خریداری نموده باشند در صورت داشتن ابهام میتوانند مراتب را کتبا حداکثر 3 روز قبل از تاریخ انقضاء مهلت خرید اسناد اعلام و تقاضای توضیح کتبی نمایند. در این رابطه هر گونه توضیح، تجدید نظر، حذف یا اضافه نمودن اسناد و مدارک و نحوه تسلیم آنها کتبا از سوی مناقصه گزار اعلام و جزء اسناد و مدارک مناقصه منظور می گردد.

31-14: پیمانکار مسئولیت ایمنی  کارگاه و افرادی که در آن مشغول کار هستند را بعهده دارد و حوادث ناشی از کار کارگران صرفنظر از تقصیر یا عدم تقصیر به عهده پیمانکار بوده و شهرداری از ذمه بری خواهد بود.

32-14: مسئولیت هرگونه رفتار و عمل سوء از طرف عوامل پیمانکار بعهده وی می باشد و درصورت بروز آن پاسخگویی به کارفرما و مراجع قضایی به عهده پیمانکار می باشد و کارفرما در هر حالت هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین در صورتیکه پرسنل پیمانکار صلاحیت لازم برای انجام کار مربوطه را نداشته باشند و یا باعث اختلال در سیستم شوند برای بار اول به پیمانکار تذکر و در صورت تکرار پیمانکار موظف است متخلفان را از کار برکنار کند.

33-14: اختلافات ناشی از این قرارداد در هیات حل اختلاف مندرج در ماده 7 قانون اصلاح و تسری (ماده38) آئین نامه معاملات شهرداری تهران به شهرداریهای مراکز استانها، کلان شهرها و شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت مورد رسیدگی قرارگرفته و حکم صادره برای طرفین لازم الاجراست.

34-14: پيشنهادات بايستي به صورت قیمت کل و همچنین درصدی بالاتر، مساوی و یا پایین تر از برآورد اولیه ارائه گردد .

35-14: شرکت هایی که به هر دلیل از شهرداری شیراز شکایت نموده باشند چنانچه پس از صدور حکم ، آن شرکت محکوم شده باشد و همچنین پیمانکارانی که دارای سوابق منفی در ارزیابی عملکرد با شهرداری شیراز بوده و یا دارای اخطار رسمی از کارفرما باشند و یا سوابق سوء عملکرد آنها بصورت کتبی رسما توسط دستگاه های اجرایی دیگر به شهرداری اعلام شده باشد حق مشارکت در مناقصه را نداشته و در صورت شرکت در مناقصه کمیسیون مناقصه در رد پیشنهاد مختار می باشد و حق هیچگونه اعتراضی از طرف متقاضی مسموع نخواهد بود.

36-14: مسئولیتهای بندهای فوق محدود به زمان قرارداد نخواهد بود و بایستی پیمانکار طبق قانون در هر زمان و از هر جهت پاسخگو و متعهد به جبران کلیه خسارتهای ناشی از عدم رعایت شروط مندرج در قرارداد باشد.

37-14: پیمانکار اقرار می نماید که مشمول تبصره یک ماده 82 مکرر سه قانون شوراها مصوب 1375 نمی باشد.

38-14: برنده مناقصه میبایستی قبل از انعقاد قرارداد نسبت به افتتاح حساب نزد یکی از شعب بانک شهر در شیراز اقدام و اطلاعات مربوطه را ارائه نماید. بدیهی است مطالبات پیمانکار جهت پرداخت به این حساب واریز خواهد شد.

39-14: پیمانکار می بایستی ابنیه، تأسیسات، ماشین آلات و دستگاه هایی را که طی صورتجلسه در ابتدای قرار داد به وی تحویل می گردد، در پایان قرارداد سالم تحویل شهرداری نماید. بدیهی است استهلاک منطقی با تشخیص دستگاه نظارت مورد قبول می باشد.

40-14: برنده مناقصه پیشنهاد دهنده ای است که در مجموع ردیفهای 1 و 2 از جدول پیشنهاد قیمت حائز حداقل قیمت گردد به عبارت دیگر ضرایب جزء پیشنهاد شده در مبلغ ردیف مربوطه برآورد ضرب شده و جمع کل مبلغ پیشنهادی محاسبه گردیده و مبنای عمل قرار می گیرد.

 

 

{C}15-           شرایط اختصاصی

1-15- واحد تعمیرگاه سیار و بکسل

الف- باستناد مفاد ردیف 1 از جدول شماره 5 فعالیت واحد تعمیرگاه سیار و بکسل همه روزه و در کل سال (365 روز) و از ساعت 5:00 صبح در توقفگاه های سازمان و به منظور ارائه خدمات پیشتیبانی و براساس آئین نامه اجرایی واحد تعمیرگاه سیار و بکسل شروع می گردد.

ب- اتمام ساعت کار براساس اعلام مرکز پیام سازمان حداقل تا ساعت 23 می باشد و در صورت توقف اتوبوس یا مینی بوس در سطح شهر تا هر زمانی که خودرو موصوف راه اندازی و یا بکسل شده و به یکی از توقفگاه ها انتقال یابد ، ادامه خواهد داشت.

پ- در مواقع نیاز سازمان می‌تواند ساعت کار واحد تعمیرگاه سیار و بکسل را تا زمانی که مورد نیاز باشد افزایش دهد و هزینه مربوطه با تأیید دستگاه نظارت از محل اعتبارات شهرداری قابل پرداخت است.

ت- پوشیدن لباس کار ، کفش ایمنی و به طور کلی رعایت کلیه اصول ایمنی توسط عوامل برنده مناقصه الزامی است

ث- حرکت فوری به محل وقوع خرابی اتوبوس یا مینی بوس در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن رعایت قوانین                   راهنمایی و رانندگی.

ج- راه اندازی و پشتیبانی اتوبوس و مینی بوس های خراب در محدوده عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نصب علائم هشدار دهنده و جلوگیری از سد معبر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی.

چ- برخورد مناسب با حسن اخلاق و ادب در زمان ماموریت نسبت به بهره برداران و شهروندان محترم.

ح- تشخیص اولیه عیب اتوبوس یا مینی بوس و راهنمایی دقیق به بهره بردار به منظور ادامه تعمیرات.

خ- ثبت اطلاعات روزانه در دفاتر مخصوص واحد تعمیرگاه سیار با ذکر کد اتوبوس یا مینی بوس، نام بهره بردار ، نوع خرابی ، ساعت اعلام مرکز پیام ، کارهای انجام شده و درج ساعت اتمام کار.

د- هماهنگی با مرکز پیام از طریق تلفن و بی سیم در طول انجام وظیفه.

ذ- هماهنگی با مسئول مستقیم در زمان وقوع موارد خاص که در آئین نامه اجرایی دیده نشده باشد.

ر- حفظ و حراست از اموال در اختیار گذاشته و تمیز نگه داشتن خودرو و رعایت سالم بودن چراغ های جلو و عقب و سایر موارد ایمنی خودرو.

ز - رعایت کلیه موارد و مسائل ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی به هنگام بکسل کردن اتوبوس.

ژ- رعایت کلیه مسائل فنی در ارتباط با روشن کردن اتوبوس ها و مینی بوس ها در صورت ضعیف بودن باتری ، برابر با               آئین نامه اجرایی و همچنین تعویض تسمه ها در زمان خاموشی خودرو.

س-  مبنای پرداخت به پیمانکار بر اساس ساعت کارکرد هر دستگاه خودرو سیار می باشد که در جدول شماره 3   توضیح داده شده است.

ش-  برنده مناقصه جهت تامین پرسنل مورد نیاز این بخش از قرارداد ملزم به استفاده از پرسنل ثابت است و ارائه لیست آنها به واحد فنی سازمان الزامی است.

ص- چنانچه امکان بکسل کردن مینی بوس توسط خودرو تعمیرگاه سیار نباشد پیمانکار می بایست توسط خودرو مناسب نسبت به بکسل و انتقال مینی بوس به تعمیرگاه یا توقفگاه اقدام و هزینه مربوطه از محل اعتبارات شهرداری قابل پرداخت     می باشد.

ض- بیمه شخص ثالث خودرو های موصوف به عهده کارفرما می باشد.

ط- ارائه قطعات یدکی مورد نیاز و هزینه تعمیرات جهت رفع خرابی خودروهای واحد تعمیرگاه سیار که ناشی از استهلاک منطقی بوده و به تایید مسئول تعمیرگاه سازمان برسد به عهده کارفرما می باشد در غیر این صورت به عهده طرف قرارداد می باشد.

ظ- تحویل اقلام مصرفی خودرو های واحد سیار شامل سوخت ،لاستیک ، باتری ، روغن و ... به عهده کارفرما می باشد.

ع- اعزام واحد سیار در سطح شهر جهت ارائه خدمات پنچرگیری چرخ جلو یا دو چرخ یک سمت محور عقب کلیه اتوبوس ها اعم از ملکی سازمان یا بخش خصوصی به عهده پیمانکار می باشد.

2-15: واحد  تعویض لاستیک، پنچرگیری،چرخی ، لنت کوبی و جلوبندی و اکسل و شرح وظایف آن

الف- تعویض انواع لاستیک و پنچرگیری با دستگاه مخصوص هیدرولیک متعلق به سازمان توسط پیمانکار

ب-  تشخیص تحویل لاستیک ، ارائه نوبت و هرگونه اتخاذ تصمیم فنی بر اساس شرایط سازمان به عهده واحدهای نظارتی سازمان می باشد و پیمانکار حق هیچگونه اظهار نظر فنی را در این خصوص ندارد.

پ- تهیه ابزارآلات کارگاهی شامل دستگاه هیدرولیک چرخ در بیار مخصوص لاستیک های رادیال ، اتوی آپارات ، آچار باد، کمپرسور باد ، جک سوسماری و خرک های مورد نیاز واحد پنچرگیری و تعویض لاستیک به عهده کارفرما می باشد.

ت- بدیهی است با در نظر گرفتن استهلاک منطقی ، مسئولیت حفظ و نگهداری از اقلام فوق به عهده برنده مناقصه        می باشد.

ث- تهیه ما بقی ابزار آلات کارگاهی مورد نیاز واحد پنچرگیری و تعویض لاستیک به عهده برنده مناقصه می باشد.

 

3-15: شرایط واحدهای تعمیرات گیربکس های اتوماتیک و دیفرانسیل

الف - با توجه به تخصصی بودن خدمات فنی و تعمیراتی گیربکس های اتوماتیک، استفاده از نیروی تعمیراتی متخصص که دوره آموزشی را در شرکت سازنده گیربکس طی نموده و استانداردهای آن شرکت را رعایت نماید، الزامی است.

ب- برنده مناقصه می بایست طبق ردیف 273 از جدول شماره 1-2  نسبت به تامین حداقل 2 دستگاه گیربکس ZF اکومات از انواع مختلف به عنوان گیربکس یدک اقدام نموده تا در هنگام تعمیرات گیربکس های مذکور و به منظور عدم وقفه در ارائه خدمات به شهروندان بر روی اتوبوس‌های مربوطه نصب گردد و هزینه های متعلقه برابر نرخ های پیشنهادی و قرارداد فیمابین پرداخت خواهد شد.

پ- برنده مناقصه می بایست نسبت به تامین دستگاه موبی دیک و دیاک جهت تست گیربکس های اتوماتیک ZF اقدام تا در هنگام نیاز، برابر مفاد قرارداد نسبت به تست گیربکس ها اقدام نماید.

ت- ارائه خدمات در بخش خدمات تعمیراتی و فنی (دیفرانسیل، گیربکس، تعمیرات اساسی و نیمه اساسی، اتاقسازی، صافکاری، نقاشی، برق و باد) جهت اتوبوس های گازسوز و دیزلی می بایست طبق جداول شماره 1-2  و توسط تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده (طبق جدول شماره 4) که به تایید دستگاه نظارت و مسئولین فنی سازمان رسیده باشند انجام گردد.

ث- پیمانکار می بایست کلیه خدمات تعمیرگاهی مورد نیاز ناوگان بخش خصوصی که اجرت آن توسط بهره بردار به وی پرداخت می گردد را حداکثر مطابق نرخ پیمان وصول نماید.

ج - هرگاه کارفرما تشخیص دهد که هزینه مواردی از تعمیرات ناوگان بخش خصوصی می بایست توسط شهرداری پرداخت گردد ، پیمانکار برابر ابلاغ کارفرما نسبت به اجرای خدمات اقدام نموده و هزینه های آن را در صورت وضعیت اعمال نموده و دریافت می نماید.

چ-شرح خدماتی که در ردیف های 1 الی 376  جدول شماره 1-2 قید نگردیده بعنوان اقلام ستاره دار محسوب شده و قیمت واحد اجرت آن در کمیته فنی شهرداری تعیین و به پیمانکار ابلاغ می گردد و نامبرده موظف به پذیرش و اجرای آن می باشد بدیهی است به این قیمت واحد ، صرفا ضریب پیمان تعلق گرفته و ضریب افزایش سنواتی در سال های بعد از آن اعمال     می گردد.

ح: با توجه به ضرورت ارائه خدمات به هنگام به ناوگان در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به شهروندان و طبق مفاد جدول شماره 4 نیروی مورد نیاز در بخش های 2-15 و 3-15  این فصل حداقل 19 نفر می باشد لیکن مبنای پرداخت به پیمانکار ، ارائه صورت وضعیت ماهیانه کارکرد فعالیت های انجام شده طبق جدول شماره  1-2  و تعرفه های مندرج در آن می باشد.

خ- به استناد مفاد ردیف 2 از جدول شماره 5  زمان فعالیت بخش های 2-15 و 3-15 تعمیرگاه به شرح زیر می باشد:

-  ساعت کار روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5/7 صبح الی 17

-  ساعت کار روزهای پنج شنبه از ساعت 5/7 الی 13

-  ساعت کار روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 5/7 الی13 با  9 نفر نیروی انسانی

 

{C}16-     شرایط واگذاری محل اجرای موضوع قرارداد

الف- محل اجرای قرارداد شامل محوطه، سوله ها و ابنیه واقع در توقفگاه والفجر برابر وضع موجود و طبق صورتجلسه تحویلی بدون دریافت هیچ گونه وجهی بصورت رایگان و امانی در اختیار برنده مناقصه قرار گرفته و هیچگونه حق سرقفلی و امثالهم برای وی متصور نیست و با توجه به عدم پرداخت هزینه در این خصوص و همچنین عدم پرداخت هزینه های آب ، برق و گاز برنده مناقصه می بایست پیشنهاد قیمت خود را با لحاظ نمودن موارد مذکور ارائه نماید.

ب- پس از اتمام و یا خاتمه قرارداد، برنده مناقصه می بایست بدون هیچگونه عذر و بهانه ای مکان های واگذاری از طرف کارفرما را ظرف مدت 24 ساعت تخلیه و تحویل کارفرما نماید تا هیچ گونه خللی در ارائه خدمات حادث نشود.

پ-  مسئولیت نظافت محوطه، سوله ها و ابنیه و همچنین حفاظت و نگهبانی از کلیه اموال پیمانکار در ساعات مجاز کارکرد وی به عهده پیمانکار بوده وکارفرما هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت ، و در صورت بروز هرگونه خسارت ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی ، حفاظتی و ... مسئولیت جبران خسارت بعهده پیمانکار می باشد.

 بدیهی است حفاظت و نگهبانی از کل مجموعه تعمیرگاه و کنترل ورود و خروج اتوبوس ها در طول 24 ساعت به عهده سازمان می باشد.

ت- هزینه مصرف حامل های انرژی (آب، برق، گاز) محوطه، سوله ها و ابنیه واقع در توقفگاه والفجر به عهده کارفرما می باشد و شرکت کننده در مناقصه می بایست در زمان ارائه پیشنهاد قیمت به این موضوع توجه نماید.

ث- مسئولیت خرید اشتراک خط تلفن های ثابت مورد نیاز مجموعه و هزینه ماهیانه استفاده از آن به عهده شرکت کننده در مناقصه می باشد.

{C}17-        سایر شرایط

1-17: پرسنلی که به وسیله برنده مناقصه به کار گمارده می شوند مستخدمین وی محسوب می شوند می بایست برابر قرارداد جاری کشور با آنها رفتار نماید .

2-17 : پیمانکار می بایست یک نفر نیروی کارشناس فنی (H.S.E) جهت نظارت و کنترل بهداشت ایمنی با مدرک کارشناسی بهداشت محیط یا بهداشت حرفه ای را در ساعات کارکرد و فعالیت خود در مجموعه تعمیرگاه بکار گمارد پرداخت حقوق و مزایای فرد مذکور بعهده پیمانکار بوده و این موضوع در پیشنهاد قیمت وی می بایست لحاظ گردد.

3-17: برنده مناقصه باید آشنایی کامل به مقررات مربوط به کارگران و قانون کار و بیمه تامین اجتماعی و آخرین مصوبات و قوانین مربوطه و طرح طبقه بندی مشاغل کارگران را داشته باشد و در خلال قرارداد به آنها عمل نماید.

4-17: برنده مناقصه مسئول اجرای مقررات قانون کار و تامین اجتماعی می باشد و هر نوع پاسخگویی به شکایات و اجرای رای مربوط به هیئتهای حل اختلاف کارگری و سایر تعهدات قانونی کار به عهده وی خواهد بود و کارفرما هیچگونه مسئولیتی در خصوص پرسنل برنده مناقصه نخواهد داشت .

5-17: روابط پرسنل موضوع قرارداد محدود به برنده مناقصه بوده و وی از هر جهت در برابر آنها جوابگو خواهد بود و در مدت زمان قرارداد ، غرامت حاصله از بیماری و حوادث ناشی از کار که منجر به فوت ، نقص عضو و یا از کارافتادگی گردد طبق قوانین کار به عهده برنده مناقصه بوده و پیمانکار موظف است وفق قوانین مربوطه عمل نماید .

6-17: کارفرما اجازه دارد در تمام طول مدت قرارداد بازرسی های دقیق و مرتب توسط نمایندگان خود از نحوه عملکرد     پیمانکار بعمل آورده و نواقص را جهت رفع آنها متذکر گردد .چنانچه نامبرده نسبت به رفع نواقص و ایرادی که توسط نمایندگان کارفرما اعلام میگردد اقدام ننماید کارفرما در مراحل اول و دوم اخطار کتبی به پیمانکار ابلاغ  و در مرحله سوم معادل پنج درصد از صورت وضعیت عملیات مربوطه همان ماه را به عنوان جریمه کسر می نماید و در صورت تکرار و عدم رفع نواقص با تشخیص کارفرما قرارداد فسخ و سپرده حسن انجام تعهدات به نفع کارفرما ضبط و پیمانکار بدینوسیله حق هرگونه اعتراض در هر یک از مراجع قانونی را از خود سلب می نماید .

7-17: تسویه حساب نهایی با پیمانکار در پایان قرارداد منوط به تأیید و تحویل قطعی بر اساس صورتجلسه تنظیمی و ارائه مفاصا حساب از  کلیه مراجع قانونی از جمله سازمان تامین اجتماعی ، حوزه مالیاتی سازمان امور اقتصادی و دارایی و... خواهد بود .

8-17: برنده مناقصه موظف است کسور قانونی خصوصاً حق بیمه را در مدت زمانی که توسط سازمان تامین اجتماعی تعیین شده است به حساب شهرداری واریز نماید تا از لحاظ حق بیمه ، پرسنل وی دچار مشکل نگردند .

9-17: در صورت بروز حوادث قهریه که مانع اجرای موثر تعهدات پیمانکار گردد ، پیمانکار از مسئولیت مبرا می باشد . مشروط به آنکه اینگونه حوادث غیر قابل پیش بینی بوده و جلوگیری یا رفع آن از عهده پیمانکار خارج باشد وفعل یا ترک فعل پیمانکار در بروز آن موثر نبوده باشد .

10-17: برنده مناقصه می بایست هنگام انعقاد قرارداد گواهی ایمنی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و یا مدارک مثبته دال بر ثبت نام صلاحیت مذکور را ارائه نماید و یک نفر نیروی تمام وقت ( کارشناس ایمنی ) را در محل کارگاه به کار گمارد.

11-17: کارفرما در طول مدت قرارداد می تواند قرارداد را خاتمه دهد. در این صورت کارفرما یک ماه قبل از خاتمه قرارداد  مراتب را کتباً به اطلاع پیمانکار رسانده و پیمانکار در طول مهلت تعیین شده می بایست مطابق قرارداد به تعهدات خود عمل نماید در غیر این صورت میزان خسارت وارده توسط کارفرما محاسبه و از مطالبات پیمانکار کسر می گردد و به قرارداد تا میزان کار انجام شده خاتمه داده می شود و پیمانکار در این خصوص حق هیچگونه اعتراض و ادعایی نخواهد داشت .

12-17: پیمانکار تایید می نماید که از کم و کیف مناقصه و مقتضیات محل انجام عملیات اطلاع کامل داشته و هیچ امر مجهولی باقی نمانده که بعداً مستند به جهل گردد .

13-17: کلیه مراحل اداری ، صدور حواله ، ارائه گزارش و دریافت هرگونه وجهی از بهره برداران بخش خصوصی که به تصویب شهرداری رسیده است به عهده واحدهای نظارتی شهرداری می باشد.

14-17: در صورت بروز هرگونه شرایط خاص فنی درخصوص ارائه خدمات ، برنده مناقصه موظف به هماهنگی با مسئول تعمیرگاه سازمان می باشد.

15-17: با توجه به نوع قرارداد و شغل نیروهای پیمانکار ، اخذ و ارائه بیمه نامه مسئولیت مدنی (با نام به تعداد نیروهای موجود و حداقل 3 نفر بی نام) و پذیرش مسئولیت هرگونه حادثه و پیشامد سوء جهت پرسنل پیمانکار در حین انجام کار به عهده و هزینه وی بوده و کارفرما در این خصوص هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد ضمناً تصویر بیمه‌های موصوف می بایست تحویل کارفرما گردد.

16-17: سیستم نگهداری حساب های مالی برنده مناقصه می بایست منطبق بر قانون و رعایت مقررات مربوطه و دانش روز باشد به نحوی که دسترسی به سوابق و اطلاعات مورد نیاز سریع و آسان بوده و صورت حساب های مالی در هر زمان قابل بررسی و ارائه باشد.

{C}18-     {C}خسارت تاخیر:

با توجه به اینکه ستون " زمان مجاز فعالیت " در جدول 1-2 قید گردیده ، پیمانکار موظف است زمان ورود ، مدت زمان انجام تعمیرات یا خدمات مورد نیاز و زمان خروج هر دستگاه ناوگان از تعمیرگاه را در فرمهای مربوطه قید نموده و به تأیید دستگاه نظارت برساند.

بدیهی است به استناد فرم ارجاع کار ، و ظرفیت پیش بینی شده میزان کار ماهیانه در قرارداد چنانچه زمان انجام کار بیشتر از زمان مجاز فعالیت مربوطه مندرج در جدول 1-2 باشد، در پایان کار و پس از خروج هر دستگاه ناوگان و طبق فرمول زیر میزان جریمه تأخیر غیر مجاز آن خودرو محاسبه و از خالص صورت وضعیت ارسالی پیمانکار کسر می گردد.

P = ( C × 2 ) / 16

 

 

 = P هزینه یک ساعت تأخیر غیرمجاز به ریال

= C حقوق یک شیفت راننده اتوبوس به ریال

الف- ضریب  C  بر اساس حقوق یک شیفت راننده اتوبوس در سال 1397 محاسبه شده است و درطول مدت قرارداد و بر اساس درصد افزایش حقوق و دستمزد طبق بخشنامه رسمی افزایش مزد سالیانه صادره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش خواهد یافت.

در صورت ارجاع کار بیش از این میزان ، تأخیر به وجود آمده جهت انجام کار به عنوان تأخیر مجاز قلمداد می گردد.

 

19- دستورالعمل تکمیل اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادها

کلیه پیشنهاد دهندگان می بایست اسناد مناقصه و پیشنهاد خود را به شرح زیر در سه پاکت (الف) ، (ب) و (ج) به صورت جداگانه قرارداده و لاک و مهر شده تحویل نمایند . روی هر پاکت اطلاعات مربوط به موضوع مناقصه ، نام پیشنهاد دهنده و تاریخ ارائه پیشنهاد قید گردد . در صورت عدم تحویل اسناد مناقصه بصورت مهر و امضا شده پاکت پیشنهاد قیمت مفتوح نخواهد شد.

 

{C}1-   {C}محتویات پاکت الف :

تضمین شرکت در مناقصه که باید طبق شرح مندرج در بند نه شرایط مناقصه تهیه گردد.

{C}2-   {C}محتویات پاکت ب :

1-2: تصاویر کارت ملی و گواهی اعطای نمایندگی مجاز کارخانجات تولید کننده اتوبوس در سطح استان فارس

2-2: تصاویر کارت ملی صاحبان امضاء مجاز و گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر و مرتبط از اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان فارس برای اشخاص حقوقی و تصویر اساسنامه به همراه کپی آگهی آخرین تغييرات سهامداران شرکت و دارندگان امضا مجاز برای اشخاص حقوقی

{C}-         ارائه تصویر نامه رسمی از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برای اشخاص حقوقی خارج از استان فارس که دارای سابقه فعالیت در استان فارس می باشند.

3-2: تصاویر کارت ملی ، تعیین وضعیت خدمت نظام وظیفه و پروانه کسب معتبر از اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین در رسته واحد صنفی تعمیرکار اتومبیل نیمه سنگین شهر شیراز

 

4-2:کلیه اوراق و اسناد مناقصه حاضر ممهور به مهر و امضاء دارندگان امضاء مجاز

3- محتویات پاکت ج:

1-3 : برگ تکمیل شده پیشنهاد قیمت با امضاء تعهدآور ( امضا کنندگان مجاز) و ممهور به مهر شرکت

 

نام وامضاء دستگاه مناقصه گزار                                  نام ونام خانوادگي دارنده امضاء مجاز و تعهد آور

                                                                                                همراه با مهر پيشنهاد دهنده

 

تاریخ ثبت خبر : 1397/02/19 -   تاریخ خبر : 1397/02/19 - کد خبر : 23274 تعداد بازدید : 25
تازه های حمل و نقل جهان
فودر
  نظرات و پیشنهادات
اطلاعات تماس

 

شهروندان عزیز می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری نمایند.

پست الکترونیک : shiraz.bus@uicb.ir

 

تلفن : 5-38232723
نمابر : 38239498
شیراز -  شهرک والفجر - بلوار شهدای اتوبوسرانی - سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر دورن شهری شیراز
طراحی - اجراو پشتیبانی : سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شیراز www.shiraz.ir/ptransport